Ripple CEO’su Brad Garlinghouse, yakın tarihli bir röportajda kripto para düzenlemelerine değindi.
Fox Business ile yakın vakitte gerçekleşen röportajda Ripple CEO’su Brad Garlinghouse, Tether konusu sorulduğunda tüm sanayinin daha şeffaf olması gerektiğini söyledi. Garlinghouse şu sözleri kullandı:
“Daha evvelki günlerden itibaren Ripple ve XRP topluluğu olarak örnek olmak için liderlik etmeye çalıştık. Kripto alanında nitekim yetişkin olmaya çalıştık.”
Düşüş Hakkında Yorum Yaptı
Devam eden kripto para piyasası düzeltmesi hakkında soru sorulduğunda Garlinghouse, Bitcoin’in hala iki yıl öncesine nazaran değerli ölçüde daha yüksek süreç gördüğünü söyledi. Ripple işvereni, heyecanın piyasada “gerçeğin önüne geçtiğini” ekledi.
Ayrıyeten stablecoin’lerin son piyasa düşüşünün gerisindeki ana katalizör olduğunu sav etti. Terra’nın çöküşü, kripto düzenlemesi gereksinimini bir sefer daha vurguladı. En son röportajda Garlinghouse, İngiltere, İsviçre ve Singapur üzere ülkelerin kripto para üniteleri için zati bir düzenleyici çerçeve oluşturduğunu söyledi.
Kaynak : coincolik


